Konsumentkontakt

Välkommen att kontakta oss vid frågor, synpunkter eller reklamationer som rör våra egna varumärken eller andra produkter med avsändare Axfood.

 

Axfoods egna märkesvaror är utvalda och kvalitetstestade. Om du ändå inte är nöjd med dess kvalitet, ber vi dig att höra av dig till oss. Fyll i formuläret längre ned på sidan så återkommer vi till dig så snart som möjligt!

 

Saknas vårt namn och telefonnummer på produkten är det troligtvis inte en av våra egna märkesvaror. För att du på bästa sätt ska få hjälp med din reklamation vänder du dig till butiken eller till leverantören om kontaktuppgifter står på förpackningen.

 

Kontakta oss

Mejladress konsument@axfood.se (vid reklamation, fyll i formuläret längre ned)

Telefon 0771-87 67 70 (öppet helgfria vardagar 9-15, dag före röd dag 9-13)

Postadress Axfood Sverige AB, Konsumentkontakt, 107 69 Stockholm

 

Kontaktformulär

 
 
 
 
 
 
  

Senast uppdaterad: 2017-01-27 16:52

Dela med dig

Vanliga frågor och svar

Vi har samlat flera av våra vanliga frågor och svar på ett ställe! Undrar du exempelvis över märkningar, tillsatser och olika livsmedel?

Till vanliga frågor och svar